Світ, що змінюється (інфографіка)

Світ, що змінюється (інфографіка)

У 1991 році у світ вийшла книга Вільяма Штрауса та Ніла Хоува “Покоління”, яка стала “матір’ю” теорії поколінь. У цій книзі автори описували історію США через призму зміни поколінь, починаючи з 1584 року. І хоча теорія формувалася на дослідженнях історії США, її автори, розглянувши деякі закономірності розвитку інших країн, дійшли до висновку, що основні положення цієї теорії схожі у розвинутих країнах. Кожному поколінню притаманні свої характерні риси, які визначають розвиток суспільства.

За теорією поколінь, зараз переважає покоління міленіалів. Міленіали — це покоління, народжене у 80-х роках ХХ століття, чия молодість припала на початок нового тисячоліття (millenium, звідси й назва).

Покоління, яке приходить на зміну міленіалам, отримало назву “покоління Z” (постміленіали, І-покоління тощо). На сьогоднішній день покоління Z становить 25,9% населення США, а до 2020 року воно становитиме третину населення цієї країни.

Усвідомлення відмінностей міленіалів і представників покоління Z може бути корисним для ведення бізнесу, керування ним, вирішення кадрових питань.

То чим покоління Z відрізняється від міленіалів?

1. Меншою зосередженістю на чому-небудь

Незосереджена дівчина

Незосереджена, але багатозадачна дівчина

Сьогодні дійсність швидко змінюється і постійно вдосконалюється, тому покоління Z живе в світі безперервних оновлень. Представники цього покоління обробляють інформацію швидше, ніж інші. Вони її буквально хапають на льоту, однак, не заглиблюючись у проблему.

2. Багатозадачність

Незважаючи на те, що поколінню Z бракує цілеспрямованості, порівняно з міленіалами, їхньою відмінною рисою є багатозадачність. Вони можуть працювати з документом на комп’ютері, робити дослідження на планшеті чи телефоні, спілкуватися з друзями у соцмережах, слухати музику, одним оком дивитися телевізор і підтримувати бесіду зі співрозмовником.
Представники покоління Z можуть швидко і ефективно перемикатися між роботою і грою, відволікатися на безліч дрібних справ і працювати у фоновому режимі. А тепер спробуйте уявити офіс недалекого майбутнього!

3. Знижки

Гаджети — невід´ємна частина життя

Гаджети — невід´ємна частина життя

Покоління Z менше переймається цінами, ніж міленіали. Так, 67% міленіалів підпишуться на розсилку, щоб отримати знижку, або перейдуть за посиланням, щоб отримати купон на безкоштовну доставку, в той час, як тільки 46% опитаних представників покоління Z сказали, що зроблять так само. Також вони меншу увагу звертають на рекламу в інтернеті (59% проти 71% серед міленіалів). Їх не цікавлять багаторічні кредитні програми, адже жити треба тут і зараз.

4. Молоді спеціалісти

Соціологічні опитування показують, що більше підлітків віком від 16 до 18 років будуть йти працювати, відхиляючись від традиційного маршруту “школа-вища освіта-місце роботи”. Навіщо витрачати час на навчання, якщо якісну освіту можна здобути в онлайн режимі, а заощадженням на освіту знайти альтернативне застосування? Перш за все, вони цінують незалежність. Робота для них — це передусім задоволення і відчуття, що ти змінюєш світ.

5. Підприємницька діяльність

Більшого вимагай!

Більшого вимагай!

Результати соціологічних досліджень свідчать, що розвиток високих технологій і глобалізація стали батьками нового покоління, яке мислить і діє більш підприємливо. Покоління Z хоче більше незалежних робочих середовищ. Справді, 72% підлітків кажуть, що вони хочуть почати свій бізнес.

6. Більші очікування від життя

Те, що міленіали сприймали як дивовижні і надихаючі відкриття, є повсякденною реальністю для сучасних підлітків. Вони занадто егоцентричні. Це покоління, яке швидко і легко змінюватиме не тільки місце роботи, а й поле своєї діяльності. Поступовий і впевнений кар’єрний зріст не для них, адже на це можуть піти роки!

7. Глобалізованість

Глобалізація на марші

Глобалізація на марші

Покоління Z більш глобальне у своєму мисленні і взаємодії. 58% дорослого населення в усьому світі у віці 35+ погоджується з твердженням, що сучасні діти мають багато спільного зі своїми однолітками у будь-якому куточку світу.
Серед представників цього покоління дуже багато залежних від цифрових пристроїв. 40% самоідентифікують себе як цифрових наркоманів. Це покоління, яке виросло на цифрових технологіях і не може обходитися без різноманітних гаджетів. Тож найближчим часом у сфері реклами і маркетингу відбудуться нові зміни!

Спеціалісти із працевлаштування запевняють, що покоління Z — це ідеальні працівники недалекого майбутнього. Вони вільно володіють передовими технологіями, можуть виконувати багато справ одночасно, не бояться змін і нового.

Покоління Z

Покоління Z. Інфографіка. Клацніть, щоб завантажити.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *